11 май 2010 г.

Изкуството да артикулираш

Случвало ли ви се е дълго време, след като сте гледали определен филм, в главата ви да продължават да оттектват словата на някой от персонажите. Например, отивате да си миете зъбите, четкате настървено в една посока, дъвкателните ви мускули са стегнати на възли и, въпреки това, усещате как искате да процедите през зъби: "Then every son of Troy shall die!" или пък актуалното към момента: "Найс, а?".


Е, решил съм да ви запозная със сакралните три бодила в палеца на кинолюбителя дълго тормозели изтормозеното ми ежедневие. Ще ви оставя дезинформирани относно източниците им, за да се насладите сами на момента, в който ще ги разпознаете. Не че е толкова трудно, но в тях присъства и елемента на чуждоземната, непреводима реч, което малко или много е повод за размисъл.

#1


"Никой човек не може да понесе този товар, казвам ти. Той е непосилен. Спасението на душите ще ти струва скъпо. Никой. Никога. Не. Никой."

#2


#3


P.S. Като бонус прилагам най-великия урок по артикулация на привидно нищо не значещи слова преподаван някога на масите, а именно речта на Аденоид Хинкел от "Великият диктатор".

23 коментара:

  1. Третото е от Сам вкъщи, ония двамата дебили дето все се връзваха на номерцата

    Второто е от Rat Race, когато оня плешивия и семейството му нахлуха в парти на ветерани от втората световна и оня си изгоря езика и започна да говори като Хитла


    първото е сигурно от някоя фентъзи приказка...


    межфу другото защо пращаш на заточение баба си чак в централна азия, ако не е тайна? Не ти прави хубави кифлички с чай или...? :P

    ОтговорИзтриване
  2. Как позна второто, бе Ламмотх!? ти си нечовек. :D

    ОтговорИзтриване
  3. Ла Мотх е пил отвара от корените на ламотхската билка Лингвиникус Комедикус (с която обаче се разпознават само комедии), растяща в основите на стените на ламотхските външни тоалетни. За да разпознава и на по-стойностни откъм съдържание заглавия, ще трябва да я забърка със серум, изцръцкан от сенегалски гущер-инвалид, освидетелстван с експертно решение от ТЕЛК - иначе не става. :)

    P.S. Ламот(х)е, в Байконур има космодрум. А на космодрума има един самовар. Много хубав чай прави, особено след предстартово броене, когато включи турбините на макс... Само кифличките още не съм ги измислил.

    ОтговорИзтриване
  4. Б@си - колко сте добри!
    Първото отде е?

    ОтговорИзтриване
  5. Само не разбрах: тия неща ли си повтаряш, докато си миеш зъбите? Впрочем това би бил момента, когато ще ги възпроизведеш най-сполучливо. :D

    ОтговорИзтриване
  6. @El, само Ламотх е добър. Аз просто вкарвам загадките, ама явно са му под нивото. Иначе "фентъзи приказката" не е точно фентъзи, нито пък е приказка, но това зависи и от гледната точка.

    @Lu, първото дълго време не ми излезе от главата и даже правих нелепи опити да го спелувам на фона на традиционна еврейска музика - несполучливо. Докато останалите с четка в уста наистина се получават, но по-голям успех имам с речта на Хинкел. :)

    ОтговорИзтриване
  7. а хаха
    гонех гущерчето и го хванах, ама то ми каза, че фактически не е 100% сенегалски, защото майка му имала авантюра с алжирски варан и ми провали рецептата за серума. Сега не мога да позная :(
    няма да заспя докато не ми кажеш от где е репликата :(

    ОтговорИзтриване
  8. The Passion of the Christ - скролни на 6:50 :)

    А, ако знаеш как си се прекарал, че не си му взел серума на тоя. Такива метиси се срещат веднъж на хиляда години в естествена среда. Тц, лоша работа...

    ОтговорИзтриване
  9. Нищо не познах.
    За целта мисля да пусна един картечен откос :)
    Джона Хекс
    http://www.youtube.com/watch?v=u2AS9DjwR-o&feature=player_embedded

    ОтговорИзтриване
  10. Две условия да е пълна боза: Мегън Фокс и смачката физиономия на Джош Бролин, която дори и аз, с моите никакви познания в областта на грима и подплънките, бих издокарал по-реалистична.

    Остави ти тея нескопосани опити за фешън уестърн заигравка ми кажи кога ще видим Red Dead Redemption за РС. Сега това ми е болката... :D

    ОтговорИзтриване
  11. Тези гадове смениха датата на излизане - 18 май,
    поради факта че играта ще бъде разбита на 2 части.След тази дата вероятно ще чакаме още няколко месеца :DНо аз ритмично си посещавам руските тракери за някакъв релийз но намирам само някакви хакнати версии на GTA барабар със сейфовете:D

    ОтговорИзтриване
  12. GTA IV отдавна го "гаврътнах" и сега на изчакване са епизодите от Либърти сити. Но RDR ще е лудница, бълийв ми! :)
    Само че, както викаш, май ще се чака... :(

    ОтговорИзтриване
  13. Докато чакам може да превъртя още веднъж Call of Juarez но ми е малко мудна :)Или ще се пробвам на Splinter Cell но трейлъра не ми вдъхва доверие:(

    ОтговорИзтриване
  14. Ха, за двойката на Juarez ли става дума. Май съм я пропуснал... Ей, отвори ми работа довечера... :)

    ОтговорИзтриване
  15. Можеш да започнеш с демото :)
    То се тегли оттук
    http://callofjuarez.uk.ubi.com/demo/splash.php#/main/trailers

    ОтговорИзтриване
  16. "Call of Juarez: Bound in Blood is a Western themed first-person shooter video game set in the years of 1864-1866. The game was released on PC, PlayStation 3 and Xbox 360[5][6] on June 30, 2009."

    Че тя отдавна е излязла, защо ми е демо?

    ОтговорИзтриване
  17. Аз винаги започвам с демото .
    Превъртам го за 2 - 3 часа и ако ме кефи играта тогава пускам цялата версия.
    Това е като бърз скрол на някой филм :)

    ОтговорИзтриване
  18. Гледайки й геймплея, не ми трябва проучване. Понякога само като усетя атмосферата и това ми стига да се влюбя. :)))

    ОтговорИзтриване
  19. И тъй като сме на вълна устърни предполагам няма да се откажеш от услугите на ЕL TOPO :))
    http://zamunda.net/details.php?id=136370&hit=1

    ОтговорИзтриване
  20. Не бях сигурен, въпреки че имах смътното усещане, че съм го теглил, затова го дръпнах пак и сега съм сигурен, че ми беше попадал. Та... аз съм посредствен. А това е уестърн, колкото "Смотаняци" е драма.

    Между другото открих, че в "Call of Juarez" участва Пенелъпи Круз. Разпознах я още преди да заговори. :)

    ОтговорИзтриване
  21. Ее и саундтраците в "Call of Juarez" са жестоки.
    Те са в папка Музика на самата игра :)

    ОтговорИзтриване
  22. Направо ми отвори очите! Страшни са! Пет часа heroic tempo! Проверих композитора, но ми е неизвестен - Pawel Blaszczak. Писал е още един-два саундрака все на игри. Ще се преслушва за вбъдеще...

    ОтговорИзтриване