15 февруари 2011 г.

Never Let Me Go (2010)



Тъкмо изгледах "Never Let Me Go" и ето, че веднага сядам да ви споделя как пейсмейкърът ми отчете неравномерни екстрасистоли около 150 пъти за час и половина. Първо, това е най-тъпият и бездарен филм, който съм гледал през последната година. Сещам се и за първите 8 минути и 53 секунди от "Здрач: Новолуние", но той си беше предначертано тъп, така че изобщо не го слагам в сметките.

Второ, "Never Let Me Go" е от онези филми, за които за първи път ще чуете от голобрадото синче на съседката си, преди същото да си налепи новите плакати с Хари Потър и Хърмаяни. Ще има прехласвания за визията, за уловеният дух на времето, за оригиналната идея, за дълбочината на чувствата и един тон плява от тоя сорт. Ако сте с всичкия си и тинейджърските години са далеч зад вас, по-добре изгледайте няколко серии от "Крава и пиле" - поне са кратки и забавни, а и често имат смисъл.

Трето, колкото и в момента да се боря с желанието да продължа да оплювам бездарието му, усещам как ще си изгубя времето, което иначе бих отделил за гледането на някой смислен и забавен филм - нещо, което искрено ви пожелавам и на вас.

27 коментара:

  1. На мен най-странното в тази история ( филма е по някаква много хвалена книга) беше как нямаше дори няколко човека, които да са възроптали срещу смъртта си и да са създали тайна мрежа за фалшиви документи и самоличности, с които да могат да живеят нормално. Такава тотална и всеобща примиреност е срещу човешката природа... и на базата на това останалите дълбокомисленици на "прозведението" отиват на кино. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Пресли, съвсем точно - филм за стадо овце поведени на заколение. Проблемът идва от това, че филмът е прехвален, а не мога да си обясня на какво основание. Аз не мога да му дам и 4 по десетобалната.

    ОтговорИзтриване
  3. Ностро, уплаши ме, пич, честно. Като знам колко хора го слагат в сметките за едвали не един от най-добрите филми за 2010-та и като видях, че и ти си отделил време, викам си КРАЙ и Ностро го хареса!
    Обаче нейсе, евала! Ашколсун МАШАЛЛА :)
    Убит от живота филм, скучен и повърхностен. Предвидим и безинтересен. Даже щях и аз няколко реда да драсна, ама викам си що да се занимавам?
    Обаче прав си, по-добре да гледам Крава и Пиле или Страхливото Куче Кураж хахаха
    Браво за мнението ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Ностро, явно е много зле щом така де е ядосал :))) Аз го имам на харда, ама все не се престрашавам да го гледам :)
    Между другото тази година има толкова много прехвалени филми, то само виж номинациите за Оскар, нито един от номерираните не заслужава повече от 7.5, даже някои не заслужават и 5. Като изключим анимациите, разбира се :)

    ОтговорИзтриване
  5. Този филм го гони тоталното бездарие.Гледах на 4 етапа.Стигнах до 70 минута и със задоволство посегнах с десния бутон на Unlocker -a.
    Голямото кино е друго. Например мегаскандалния Gimme Shelter
    http://rutor.org/torrent/28778/daj-mne-krov_the-rolling-stones-gimme-shelter-1970-bdrip-ot-hellywood
    Филмът е с английски субтитри :)

    ОтговорИзтриване
  6. GFoxxx, този за кучето Кураж що не го знам? :) Сега усилено следя за Бранди и господин Уискърс - в сравнение с него горната помия е като филм на Уве Бол. :D

    Ламоте, и аз съм на мнението, че Дракончето и Играта на играчките 3 са сред най-добрите филми за тази година. Обаче още не съм гледал True Grit, Черният лебед и Речта на краля. За последните два се съмнявам, че ще ме разочароват, за първия имам някакви резерви, просто защото си мисля, че новите филми на Коените оттук нататък ще бъдат сравнявани изключително със Старите кучета, а той вдигна летвата прекалено нависоко. Докато "Никога не ме оставяй" направо можеш да го триеш. Не само че няма нищо да загубиш, ми дори ще спечелиш час и половина. :)

    Вал, напълно съгласен с теб. Нищо не би могло да се сравни с филми като "The Filth and the Fury" (2000). Без субтитри е, но Секс Пистълс са големи простаци и елементарният им английски е изпъстрен с много "фък оф" вместо съюзи, така че всичко им се разбира. :D

    ОтговорИзтриване
  7. Ностро нима не си гледал Courage The Cowardly Dog?
    Всъщност що пък не, ама като малък ми беше любимото по картууна. Едно лилаво куче дето се занимава със свръхестествени случаи ;) Култово си беше.

    ОтговорИзтриване
  8. Бравос!" The Filth and the Fury" вече се тегли. Аз съм гледал само филма с Гари Олдман за Сид Вишъс :D

    ОтговорИзтриване
  9. Ето оттук :D
    http://freetorr.com/sex-pistols-govno-i-zlothe-filth-and-the-fury-2000-dvdrip-23754

    ОтговорИзтриване
  10. GFoxxx, това ще да е нещо култово. Дърпам му трите сезона. :)

    Вал, Олдман би трябвало да е идеален за ролята на Вишъс, който е бил голямо леке с много трагична съдба, ама явно по заслуги. Но ме кефи как пее.

    ОтговорИзтриване
  11. Всъщност Секс Пистълс са една ужасно бездарна група :)Но филмът е брилянтен. Те се опитват да подражават на култовите Тhe Who :)В този смисъл се сещам ,че трябва да намерим някакъв документален филм за онзи шоков концерт в Синсинати когато загинаха 19 души :)

    ОтговорИзтриване
  12. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  13. Екзактли! И точно в най-профанските си песни са най-велики. :D Тази е еталон за анархизъм и бездарие. :)

    ОтговорИзтриване
  14. Стига деее :)
    Намерих филма който ни трябва :)
    The Kids Are Alright (1979)
    http://www.rottentomatoes.com/m/who_the_kids_are_alright/
    Сега да видим откъде ще го дръпнем. В руските торенти го няма.
    Субтитрите оттук!
    http://www.subs.to/download/subtitles/260457/the_kids_are_alright_(1979)
    А филмът оттук :)
    http://www.torrenthound.com/hash/abbd55b5b7cd2d6c74e415a6d4add51bcd4e5bcb/torrent-info/The-Who--The-Kids-Are-Alright--1979-DVDRip-DivX

    ОтговорИзтриване
  15. Вал, стресна ме - помислих си, че говориш за тоз. :D

    Ще се изтества довечера, ама за профанската песничка съм сериозен. Намирам я за върховна! :D

    ОтговорИзтриване
  16. Хаа,този го гледах през декември. Силна роля на Джулиън Мур,но пък Бенинг беше много зле :DИ няма начин Франк Синатра да не е гледал този кавър :D
    Всъщност Вишъс прави групата известна !

    ОтговорИзтриване
  17. Не само, че ги прави известни, но и пее по-добре от набедения им фронтмен. Само че песните им в негово изпълнение се броят на пръстите на едната ми ръка. #fail

    А Бенинг никога не е била "добре". :)
    Докато Мур винаги е мноооого добре. :D

    ОтговорИзтриване
  18. Въпреки че го сложих в графа "добри филми" няма как да не се съглася. Има нарушена дистанция и е направен, за да трогва по-най лесния начин. Е, мен ме трогна. Грешно. На второ гледане може би бих бил по-критичен. Определено е съсипан в идеята си да накара зрителите да пореват...

    ОтговорИзтриване
  19. Иво, да го спираш тоя фейсбук, че ти вреди на преценка. ;P :D

    Айде вземи най-после се върни към блогърския живот. Не съм ти чел ревю от една година. Амаха! :))

    ОтговорИзтриване
  20. Пак съм избързала с гледането. :( Много често взе да ми се случва и затова сега съм като натровена от филми. Пишете ги по овреме тези ревюта и предупреждавайте. :)
    Ще се лекувам, но не с ръбатите крава и пиле. Затъжих се за мечето Ръкспин, симпатягите Туиг и Ел Би и О.Ч.З. :)

    ОтговорИзтриване
  21. Точ, дай един списък с филми, които си си набелязала, аз ще ги изгледам и ще те предупредя, ако има тъпни сред тях. Някои само по заглавията ги разпознавам. :D

    ОтговорИзтриване
  22. Ностро, имах ужасно дълга сесия! :( Извиняаам са! А имам ново ревю за "Синя Валентинка" във фреймспотинг! Стига си мрънкал :D

    ОтговорИзтриване
  23. Добре, Ностро, ще го съставя тези дни. Ще имаш много време за тази си саможертва, защото не мисля поне месец да гледам каквото и да е, освен Ръкспин и компания или "Семейство Мейзга". :)
    Съответно ще бъдеш и почерпен, като за целта ще се опитам да скатая каса с компоти. Имам и шоколад, обаче ти не консумираш заради Е-тата. :)))

    ОтговорИзтриване
  24. Иво, аз пък имам ужасно дълъг работен ден. Заради което не сА извиня`ам! :P Щe те изчета там, а ти вместо да си измисляш извинения, докато си тренираш постването във ФБ, вземи се стегни малко. :D

    Точ, "Семейство Мейзга" е за анимациите това, което е Лем за фантастиката! Да предадеш много поздрави на праправнука и разбери най-после кой е тоя Пища Хувнагел, че веднъж не го показаха, егати!
    И в шоколадите няма Е-та, пък! :D

    ОтговорИзтриване
  25. Вече насочих Точка към The Who - The Kids Are Alright :)Доброто ревю се заключава в кратък трейлър който казва всичко :D
    http://www.youtube.com/watch?v=SnFXjn_Sagk

    ОтговорИзтриване
  26. От достоверни източници разбрах, че това е най-депресиращият филм, който някога са гледали и за изтърпяването му са необходими поне два пакета носни кърпи, така че ще го пропусна.
    Освен това ми се повръща от романитчни драми. :(

    ОтговорИзтриване
  27. Депресиращо е, че го изтърпях до края. Ако е усяпл да разреве някого, значи същия живее в ранните си тинейджърски години и си няма на понятие от света. Плюс това е един от онези филми, на които им викам "жанрово осакатени" - толкова е безличен, безмислен и бездарен, че дори не мога да го класифицираш в определен жанр. Съмнително е даже дали се класира за игрален филм.

    ОтговорИзтриване