16 септември 2011 г.

30-Movie Challenge

Бях забравил за този пост. Анкетата е на Framespotting, а аз реших да я публикувам преди свършека на света, че да отчета малко дейност пред Бог. Дано се смили над хейтърската ми душа.

1. Филм от детството ти – "Плашилото" (1986). Един от първите, на които ми се дорева. От яд! Момиче отива при дядо си в малък град и записва в тамошното училище. Съучениците й се подиграват, заради наивността й и безрезервната й вяра в искреността на останалите. Подигравките ескалират в пошли постъпки. Струва ми се, че тогава си мислех, че това се е случило вдействителност... Е, какво сега, все пак не става дума за "Аватар".

2. Най-любим филм – този, който е измислил щафетата, да дойде лично да ме пита.

3. Филм, който те е разплакал – ами "Плашилото" (1986).

4. Най-смешния филм, който си гледал – последният, на който ми се смъкнаха гащите от хилотене, е "A.R.O.G" (2008).

5. Най-страшния филм, който си гледал – "Птиците" (1963) - изгасих телевизора, когато героинята на Типи Хедрън тръгна сама да проверява дали птиците не са проникнали на горния етаж в къщата, в която се укриваха.

6. Любим рисуван филм – доскоро беше "The Incredibles" (2004), заедно с една тумба анимации оповестена в коментарите на този титаничен елфски пост. Сега се конкурира с "Играта на играчките 3" (2010) и "Как да си тренираш дракон" (2010).

7. Филм, който никой не очаква, че харесваш – бях седнал да си правя списък на "Любимите тъпи филми", та един от тях е "Върхът на Данте" (1997). От "не тъпите" може би е странно, че харесвам "Френска целувка" (1995), защото (въпреки че е от добрите примери) все пак си е "романтична комедия".

8. Филм с любим актьор – някои въпроси от тази анкета просто не ги разбирам.

9. Филм с любима актриса – същото.

10.Филм с актьор, който не понасяш – (ок де, тук предполагам, че става дума за хубав филм с дразнещ актьор) "Пилето" (1984), заради нещастникът Никълъс Кейдж.

11. Филм с актриса, която не понасяш – от Мег Райън получавам едноседмична дисфункция на репродуктивния орган.

12. Филм, от който можеш да цитираш всяка реплика – всяка не, ама мога да изпея няколко - "Моята прекрасна лейди" (1964).

13. Най-несправедливо спечелилият Оскар филм – безобразното клише на напомпаната с неподплатено самочувствие патка Катрин Бигълоу - "Войната е опиат" (2008).

14. Най-скучния филм, който си гледал – "Писма от Иводжима" (2006), както и всички филми на Истууд след "Мостовете на Медисън" и "Непростимо".

15. Филм, който никога не искаш да гледаш – "Последният ергенски запой" (2009) - първите три минути ми съкратиха живота с три часа, защото долу-горе толкова изгубих, за да си възвърна желанието за живот.

16. Филм, който така и не успя да догледаш – на прима виста - "Хари Потър и (каквото си изберете)".

17. Филм, който се предполага, че е тъжен, но не е – "Хана" (2011).

18. Филм, който смяташ, че е надценен – "Черният рицар" (2008), както и всеки един от този списък.

19. Филм, който смяташ, че е подценен – "Moon" (2009) - за съжаление не заслужи дори и номинация за Оскар. "Пътят" (2009) и "25-ият час" (2002) също.

20. Филм, който описва характера ти – "Шрек" (2001). Шегувам се, "Заякът Роджър" (1988).

21. Филм, който си гледал безброй пъти – "Хон Гил Дон" (1986)

22. Филм, който те е срам да кажеш, че харесваш – "Бандитки" (2006)

23. Филм с любим саундтрак – тук.

24. Любим филм, правен по книга – "Изкуплението Шоушенк" (1994)

25. Любима романтична история във филм – когато Джим Кери прави изкуствено дишане на крава в "Аз, моя милост и Айрин" (2000)

26. Най-ужасния филм, препоръчан от приятел – не помня, но отдавна не се доверявам сляпо на препоръки, та обикновено сам си трия сол на главата, ако попадна на "ужасен" филм.

27. Филм с най-добър туист – "Обичайните заподозрени" (1995), "Се7ем" (1995).

28. Филм, който не разбираш – прекалено много са, включително и част от въпросите в тази анкета.

29. Най-красив филм – "Прах и сняг" (2005)

30. Любим стар филм - "Двойна застраховка" (1944)

22 коментара:

  1. Еее, Ностро, баси, най-сетне прописа в този блог. Горкото, съвсем го беше изоставил :р

    Че какво е срамното да харесваш филм с латино мацките Пенелопе и Салма? :) ако ще само да се разхождат пак ще го гледам :)

    А това "Плашилото" не съм го гледал, а вероятно трябва :)

    ОтговорИзтриване
  2. AROG с пещерния футбол ли беше? :)) Хах, беше много яко :))

    Всъщност има един филм на Н Кейдж, който ме кефи - Lord of War :)

    ОтговорИзтриване
  3. Сети се най-накрая да разчистиш паяжините тук. :)
    Сразена съм, разциврена и разсополивена от твоята романтична душа (въпрос №25). Подозирам, че тайно гледаш сапунките по всички ТВ канали. :Р

    ОтговорИзтриване
  4. И мен ме разплакваха руските филми. Само като се сетя за Белия Бим Черното ухо...
    Хех - Хон Гил Дон и Непобедимите от Удан!

    Напоследък само разни измишльотини гледам като "Knight and Day" примерно. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ламоте, знаех си, че за "Бандитките" ще ме разбереш. :D И да, точно за пещерният футбол ставаше дума. Велик филм! А "Lord of War" не го гледах точно заради Кейдж.

    Точе, от колко часА беше "Стъклен дом", че днес май пак ще го изпусна. :( :P

    Ел, и аз си трих сол, задето гледах "Рицарят и деня". Като си го пуснах, тъпотията му ме парализира и не можах да стана да го изключа. Холивуд знае как да си продава филмите!

    ОтговорИзтриване
  6. Ностро, аз съм позор за телезрителите (няма да симулирам срам). Не съм гледала и секунда от него и не му знам графика. Ще поправя тази грешка и ще проследя всичките му сезони, но в някой следващ живот. :) Както и онези идващи в повече столичани и някакви други под прикритие.
    Но "Английският съсед" мисля да гледам или поне да се опитам с 1-2 епизода. Книжката е много развеселяваща, а и искам да видя как се справя един познат с ролята си, абсолютна противоположност на нежната му душа и интелектуален пълнеж на черепчето. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Не съм чел нищо на Вешим, но, след като ПРЕПОРЪЧВАШ, мооооже и да му се пробвам. :)
    Иначе, ако пак му изпусна епизода на "Стъкленият дом", ще ми е за n-найсти път, където n e броят на излезлите епизоди. :)

    ОтговорИзтриване
  8. Хах, не разчитай изобщо на моя вкус. :) Нали знаеш, че обикновено съм наопаки? Хората се убиват да хвалят книги, които според мен биха изглеждали по-добре на ролка с мека и перфорирана на равни интервали хартия. Освен това намирам за откровено некадърни преводи, които пък били предлагани за наградата "Кръстан Дянков".
    Ей такива работи ... На бой не нося, както също знаеш. :D

    ОтговорИзтриване
  9. Удълженото "о" в "мооооже" беше израз на моя вечно съмняващ се и неспокоен дух. :D Ще прочета няколко странички на крак в книжарницата и после ще бъркам смело в джоба, така че спокойно. :D

    ОтговорИзтриване
  10. Напомни ни следващия път като пускаме щафета, да публикуваме и подробни инструкции как се попълва...

    ОтговорИзтриване
  11. Стига да не е прекалено късно. Както виждаш аз обикновено закъснявам и все нещо не съм разбрал. :)

    ОтговорИзтриване
  12. То и кога да се попълва е фактор, ма поне се сети да пише тук Нострето...
    Аз пък си харесах "Прах и сняг" - не съм го гледала и ще поправя грешката, доверявайки се максимално на Вашето експертно мнение, драги ми Ностро ;)

    ОтговорИзтриване
  13. Зори, той е визуално пиршество с малко наратив. Може да заемеш поза лотус, докато го гледаш. Ламот ще ти препоръча и други пози от Кама Сутра. :D

    ОтговорИзтриване
  14. 14. Най-скучния филм, който си гледал – "Писма от Иводжима" (2006), както и всички филми на Истууд след "Мостовете на Медисън" и "Непростимо".

    +1!!! :DDD

    ОтговорИзтриване
  15. Иво, бях сигурен за реакцията ти. :D

    ОтговорИзтриване
  16. "Френска целувка" (1995) стига де :D Това не е истина :D Сега се сетих за филма който никога не бих гледал :D Но го направих под давлението на една кинокритичка в кинолекторията. Става въпрос за любимеца ми Вернер Херцог :D
    Всеки за себе си и Бог срещу всички .
    http://www.imdb.com/title/tt0071691/

    ОтговорИзтриване
  17. Ностро, АЗ, МОЯ МИЛОСТ (и както гледам от останалите коментари)и ДРУГИ БЛОГЪРИ изобщо не очаквахме, че преди да са отлетели ПТИЦИТЕ на юг и преди да е завалял СНЯГ на ПРАХ, ще драснеш 3ЙСЕТ филма, колкото да разтуриш тишината, настанила се трайно като след ПОСЛЕДЕН ЕРГЕНСКИ ЗАПОЙ.

    ОтговорИзтриване
  18. 3ЙСЕТ ПИСМА ОТ NOSTRO ПОСТ СИ ИМА де, то ясно, че филмите са повече, двойно се презастраховаш.

    ОтговорИзтриване
  19. "Ностро и Иво - "строукинг ич адърс дикс" за чичко Клинт!" ей това е скучен филм :) :) :)

    Цунки! :) :)

    ОтговорИзтриване
  20. Вал, истина е. Самата истина. При това Лорънс Каздан не е никак случаен. :)

    Миленке, егати колажа! А представяш ли си, ако беше включила СЕКС, ЛЪЖИ И ВИДЕО и НОЩТА НА ЖИВИТЕ МЪРТВИ. :D

    Дриновиел, прати много целувки и на чичко Клинт, ама му ги предай лично! :D

    ОтговорИзтриване
  21. Ами да, представям си. Като едното нищо щях да го добутам до 25-ият час, съдейки по времето на коментарите ми.:)

    ОтговорИзтриване
  22. Ако добуташ до 25-тия час, вземи го изгледай. Препоръчвам! :)

    ОтговорИзтриване